Vervelend! Dit willen we natuurlijk niet. Er zijn verschillende oorzaken mogelijk.
1. Heb je de instellingen van jouw chip op privé staan? Dit kun je checken bij je MYLAPS settings. Staat er een vinkje bij privé? Dan moet je deze eerst uitzetten. Als je jouw chip op privé hebt staan kunnen wij jouw sessies en rondetijden niet tonen. Let op: als jouw chip inderdaad op privé staat en je zet deze uit, dan dien je eerst een nieuwe sessie te schaatsen alvorens je jouw resultaten in GoSkate kunt zien. Je oude sessies kunnen we dus niet weergeven.
2. Staan jouw chip instellingen helemaal goed zoals bij punt 1 genoemd? Check dan ook of jouw schaatssessies wel op MYLAPS zichtbaar zijn. Is dit het geval? Dan kan het zo zijn dat de chip niet goed gekoppeld is. Wil je de connectie nog eens checken en wil je nogmaals kijken naar het chipnummer dat je hebt ingevoerd? Misschien zit daar het foutje!
3. Lossen punt 1 en 2 beiden het probleem niet op? Zijn jouw resultaten ook niet zichtbaar op MYLAPS? Dan is er meer aan de hand. Mogelijk zijn de MYLAPS lussen bij de ijsbaan niet actief. Neem contact op via het onderstaande contactformulier en dan gaan wij het voor je uitzoeken!
Bij alle indoor schaatsbanen in Nederland kan je met de app je rondetijden bijhouden. Wil je meer uit het schaatsen halen of meer gemak dan kies je voor één van de gecertificeerde GoSkate locaties. Wil je weten welke locaties dit zijn? Ga dan naar de
homepagina en scroll helemaal naar onderen. Daar staat een overzicht van alle locaties met een legenda.